Gruppo Sado – Poli Iasi


  • GRUPPO SADO 2005 O data cu promovarea in Divizia A, cativa prieteni ne-am hotarat sa ne adunam si sa ne sustinem echipa in mod organizat si constant. Acest lucru a fost pus in practica in iarna anilor 2004-2005 cand ne-am apucat de treaba. Am gasit un nume, Gruppo Sado, am facut banner, steaguri, japoneze, iar in prima etapa la meciul cu Rapid ne-am facut aparitia. Odata cu trecerea timpului am realizat ca avem alte idealuri fata de peluza in care activam alaturi de restul galeriei si am hotarat sa ne mutam la peluza opusa, Peluza B (Sud),unde activam si in acest moment. Am adoptat stilul ULTRAS deoarece, credem noi, ne reprezinta mai mult prin modul nostru de a ne sustine favoritii.Media de varsta este de 19-21 ani, membrii fiind din mai multe cartiere ale Iasului la care s-au mai alaturat un grup de baieti din Tg Neamt, Settore Ultra

http://kram3r.lx.ro

Gruppo Sado

Gruppo Sado

~ de alex rostotchi pe 2 Ianuarie 2011.

Lasă un răspuns

 
