Delinquent – FC Brasov


  • „Totul a inceput in octombrie 2007, cand un grup de 20 de fosti membri ai peluzei hotarasc sa inceapa un proiect pe cont propriu, proiect ce cuprindea printre altele mutarea noastra la peluza nord a stadionului Silviu Ploiesteanu, data fiind situatia noastra in peluza unde nu eram lasati sa ne manifestam liber. Inceputul a fost greu, exista un proiect de brigada insa nu se concretizase nimic, fapt care nu ne-a impiedicat insa sa fim prezenti la toate meciurile pana la sfarsitul turului asta in conditiile in care nu eram decat un grup unit dar fara identitate. Iata ca asa a luat nastere la Brasov un grup total apolitic, incercand sa abordeze stilul ultra in cel mai curat mod cu putiinta si dispusi la orice sacrificiu pentru club si culorile lui.
  • In incercarea noastra de a readuce la viata peluza brasoveana care practic nu mai exista din anul 2003, am intampinat multe obstacole, majoritatea provocate de cei ce ar fi trebuit sa ne sustina, insa cu timpul lumea ne-a inteles si acum putem spune ca ne bucuram de un oarecare respect din partea tuturor suporterilor brasoveni. Practic am incercat sa iesim in fata cu ceva nou, printr-o alta perceptie a termenului „suporter”, printr-o alta atitudine in fata jucatorilor, ne-am folosit si de impactul vizual in sensul ne-am exprimat prin mesaje vopsite dar si auditiv prin cantece noi.
  • Am decis sa ne exprimam punctul de vedere numai in peluza si cred ca am facut-o destul de bine pentru inceput. Faptul ca am stat separati de restul suporterilor a fost considerata de multi o tendinta de a fi in trend insa noi am considerat acest lucru o necesitate. Practic am dorit sa ne dezvoltam intr-un mediu propice, departe de gurile rele din peluza. In martie 2008, mai exact la primul meci al returului diviziei B am aparut in spatele unui steag de gard de care suntem mandrii pana in ziua de azi, ocupandu-ne locul tot la peluza nord al stadionului nostru.
  • Un prim moment de cotitura a fost acela in care echipa a fost nevoita sa joace meciurile de acasa pe stadionul Forex, moment in care ne-am castigat respectul cuvenit in fata propriilor suporteri. Continuand sa stam separati de restul suporterilor nu au fost putine momentele in care i-am acoperit fonic, fiind chiar si singurii suporteri prezenti la un meci in fazele primare ale Cupei Romaniei. Reveniti pe propriul nostru stadion la debutul in liga I, am hotarat sa ramanem in peluza alaturi de baietii de la Provincial(carora le apartine aceasta initiativa), brigada aparuta la inceputul sezonului 2008-2009.

http://www.delinquent.ro/

Delinquent Fc Brasov

~ de alex rostotchi pe 3 Ianuarie 2011.

Lasă un răspuns

 
