Slatina 1368 – ALRO Slatina


slatina 1368

slatina 1368

  • Au lăsat în urmă simpatiile pentru formaţii din ţară pentru a susţine echipa din oraşul lor. În vara lui 2006 au pus bazele grupului „Slatina 1368”, iar steagul alb-albastru şi-a făcut tot mai des apariţia pe stadioane. Ediţia de campionat 2006-2007 a adus primele deplasări ale galeriei, însă la final şi tristeţe, Alro neîndeplinind obiectivul accederii în eşalonul secund.
  • A urmat campania „Susţine echipa locală!”, dar şi o altă dezamăgire, după o nouă stagiune ratată formaţia de pe Olt aflându-se în pragul desfiinţării. „Am înfiinţat grupul în 2006, când am făcut primele deplasări alături de echipă. În sezonul 2007-2008 am pierdut lupta pentru promovare. 2008-2009 a fost un an greu, cel mai greu, un an în care mulţi din membrii vechi au luat hotărârea să nu mai vină. Steagul nu a apărut la toate meciurile, am fost uneori simpli spectatori”, îşi aminteşte Elvis, liderul galeriei.
  • A venit însă ediţia de campionat 2009-2010, în a cărei ultimă etapă Alro susţinea meciul decisiv pentru promovare la Şotânga, în compania formaţiei FCM Târgovişte. Slătinenii s-au impus cu 1-0, iar pentru suporteri această victorie reprezenta un nou început de drum. „Înainte de meciul de baraj ne-am gândit dacă se merită începerea reconstrucţiei grupului, am pus totul în balanţă şi am zis: «Hai să reconstruim!». Am fost la meciul de baraj, iar de la sfârşitul sezonului trecut am strâns rândurile, ne-am reorganizat, au venit noi membri. Cei mai mulţi sunt tineri, iar, practic, steagul l-am scos la meciul cu Arieşul Turda”, spune Elvis.
  • Povestea merge mai departe Pentru cei din „Slatina 1368” a urmat un sezon 2010-2011 în care echipa locală le-a oferit multe motive de satisfacţie. Au fost deplasări la Craiova, Mioveni sau Sibiu, totul culminând cu prezenţa în tribunele stadionului „Dinamo”, la partida în care aluminiştii au întâlnit „câinii roşii”, în faza optimilor Cupei României. „A fost un tur foarte frumos de campionat şi trebuie să recunoaştem că a fost cu mult peste aşteptările noastre. Au fost meciuri fantastice şi clipe pe care nu le vom uita curând. Nimeni nu a visat în vară să eliminăm Vasluiul din Cupa României şi apoi să jucăm pe «Dinamo». În privinţa rezultatelor, sperăm ca anul următor să fie cel puţin la fel ca acesta!”, a punctat liderul grupului. „Noi, Slatina 1368, şi toţi cei care vin în peluză alături de noi, le urăm conducătorilor clubului, jucătorilor, întregului staff tehnic, sponsorilor, colaboratorilor şi celorlalţi suporteri un an plin de realizări. Sperăm ca 2011 să fie un an de nota 11!”, a mai spus Elvis.

SURSA: http://gazetanoua.ro/index.php?mod=stiri&id=4081&title=Slatina-1368-a-renascut-odata-cu-echipa.html

slatina 1368

slatina 1368

~ de alex rostotchi pe 9 Ianuarie 2011.

Un răspuns to “Slatina 1368 – ALRO Slatina”

  1. De astia chiar nu am auzit … in fine este bine pentru ca fenomenul sa creasca , aceste grupuri sa se tine de treaba si prin sustinerea echipei locale sa aduca lumea langa ei in peluza sau stadion , numai bine !

Lasă un răspuns

 
