Commando Oli – Satu Mare


 Daca e sa consideram aparitia bannerului de gard ca moment de constituire a unui grup, atunci putem vorbi de anul 1997:

Deja existau citiva entuziasti hotariti sa tina pasul cu restul suflarii „ultras”, se foloseau fulare si tricouri galben albastre ale unor cluburi din vest, Parma in special. Fumul era „produs” cu lac uscat iar organizarea deplasarilor era lasata la latitudinea conducerii clubului.

Meci de meci acasa, si in deplasari dupa posibilitati, am inceput sa ne facem datoria fata de club si culori. Faptul ca azi ne putem uita inapoi cu mindrie, si putem vedea ca obiectivele au fost atinse, ne multumeste.

N-am fost niciodata adeptii scandalurilor gratuite, dar intotdeauna am spus ce am avut de spus.

Nu putem spune ca ne-am incadrat in tipare: coregrafiile CO n-au fost niciodata spectaculoase, deplasarile n-au fost masive (deplasari de cite 3-4 oameni au fost frecvente dar au fost deplasari), materialele de grup n-au abundat, batai sau alte incidente n-am avut (desi n-am fugit niciodata) dar am mers pe drumul nostru. Nu ne-am uitat in jur sa copiem, nu am privit cu invidie incercind sa fim peste altii, ne-am facut treaba incercind sa fim mai buni ca data trecuta… Acesta a fost secretul evolutiei CO, al faptului ca mai existam si ca mai contam in Satmar si pe scena ultrasilor din Romania. Altceva nu conteaza…

SURSA: http://commandooli.blogspot.com/

Commando Oli

Commando Oli

~ de alex rostotchi pe 18 Ianuarie 2011.

Lasă un răspuns

 
