Fanii lui Hajduk îi caută pe dinamovişti în Antalya


Hajduk, Torcida

Hajduk, Torcida

Un grup de opt fani ai croaţilor, pe care i-am întâlnit pe teresa clădirii unde se află vestiarele.

Joviali şi amabili, preferă să pună ei prima întrebare: „Eşti fan al lui Dinamo?”. Le răspund, după care explică de ce au venit: „E frumos aici la turci. E cald, sunt multe amicale, multe echipe, destui fani!” E simplu. Sunt tineri între 20 şi 25 de ani şi consideră excursia în Antalya o aventură. Nu cea mai mare, după cum explică Iuri, unul dintre membrii Torcida: „Trei dintre noi am fost şi la bătaia cu dinamoviştii de la Bucureşti. Ei vreo 40, noi nouă! Aveau şi pari, dar nu contează, asta e viaţa ultras, a fost frumos. Păcat că nu sunt şi ei aici, serios!”. Şi dacă pe teren Dinamo a căutat revanşa cu Hajduk, în tribune fanii croaţi erau în această ipostază. Un singur of au avut fanii lui Hajduk. „Nu am mai găsit torţe şi pentru meciul ăsta. Merita, char dacă sunt cam scumpe, patru euro bucata”. La final îi rog să facă o poză cu pumnii îndreptaţi înspre potenţialul adversar. Iată răspunsul: „E urât, e aiurea. Ţărănie! Mai bine îţi arătăm tatuajele”.

sursa: www.prosport.ro

~ de alex rostotchi pe 6 Februarie 2011.

4 răspunsuri to “Fanii lui Hajduk îi caută pe dinamovişti în Antalya”

  1. deci faza cu 40 la 9 e mortala , imi aduc aminte cum se laudau baietii lu’ elias , am fost 20 la 20 =)))….aaa probabil 20 din sud cu 20 din pch si sau batut intre ei (lucru obisnuit pt. ei traisca PEPSI) .

  2. am vorbim cu un prieten din pch , el zicea ceve de genul ca nu au fost bate etc de nicio poarte .. :))

  3. legendele urbane… ce ne-am face fara ele? probabil ca trebuie sa aduni o mie de opinii, sa faci o medie si poate asa sa speri ca te apropii cat de cat de adevar, in orice poveste nu doar in asta…

Lasă un răspuns

 
