Nimeni la meci


Membrii galeriei Universităţii sunt decişi să nu se prezinte la meciul cu Steaua, în semn de protest faţă de Adrian Mititelu. Aceştia îi impută finanţatorului oltean înlăturarea lui Victor Piţurcă de la Universitatea, precum şi toate scandalurile din jurul echipei din ultima lună. Fanii olteni şi-au intitulat acţiunea: „Nimeni la meci”.

Preşedintele Aurel Ţicleanu spune că acţiunea fanilor este de neînţeles. „Unul dintre liderii suporterilor spuneau că să facă grevă, să nu vină la meci. Nu pot înţelege aşa ceva. Eu, care am fost în cantonament şi am văzut meciurile amicale, ard de nerăbdare să văd meciul, ard de nerăbdare să le arătăm celor de la Steaua că am fost mai buni ca ei în tur. Ar trebui să le dăm replica, să le arătăm că noi facem o atmosferă mai frumoasă” , a declarat Ţicleanu.

Acesta a făcut şi un apel către fani: „Istoria noastră ne obligă să fim uniţi, să vrem să fim mai buni ca Steaua sau Dinamo. Este un redebut al lui Nicolo Napoli, are nevoie să-i arătăm că a fost foarte iubit şi respectat aici şi că munca sa nu am uitat-o, mă gândesc că sunt jucători din străinătate care nu au nicio noţiune despre Universitatea şi ar trebui să le dăm o măsură a dragostei noastre pentru această echipă. Pe vremea Craiovei Maxima, nu ştiu dacă am fi fost în stare să răsturnăm atâtea echipe mari fără sprijinul publicului”.

sursa: ProSport, Craiovasport

~ de alex rostotchi pe 20 Februarie 2011.

Lasă un răspuns

 
