Magazin oficial FC Brasov


Magazin_FC_Brasov

Magazin_FC_Brasov


FC Brasov a lansat miercuri, 23 februarie,  magazinul oficial al clubului, amplasat in complexul “Eliana Mall”. La evenimentul de inaugurare a magazinului au fost prezenti, pe langa membrii din conducerea clubului, antrenorul Antonio Conceicao si jucatorii lui FC Brasov,
precum şi primarul Braşovului, George Scripcaru. Programul de functionare al magazinului FC Brasov este zilnic (inclusiv sambata si duminica), intre orele 10:00 si 21:00.

Ne bucurăm că am îndeplinit un vis al suporterilor prin deschiderea acestui magazin. De cand am fost numit în funcţia de preşedinte la FC Braşov mi-am propus să ducem la capăt acest proiect. Ziua de 23 februarie va ramane una speciala pentru FC Brasov. Finalizarea acestui proiect reprezintă un lucru foarte important, atît pentru fani, cît şi pentru oraş.
Iosif Kovacs, presedinte executiv FC Brasov

Aceasta echipa merita din plin să aibă un astfel de magazin. De multe ori am fost oprit de suporteri pe stradă, iar aceştia mă întrebau cand se deschide magazinul de prezentare. In acest fel, putem fi mai aproape de suporterii nostri, care isi vor procura ce doresc.“Robert Ilyes

Sursa: http://www.fcbrasov.ro/

Magazin_FC_Brasov_2

Magazin_FC_Brasov_2

~ de alex rostotchi pe 24 Februarie 2011.

Lasă un răspuns

 
