„Lupul singuratic”! El este unicul fan al Unirii Urziceni care merge în deplasări


Când Unirea Urziceni joacă în deplasare, în sectorul desemnat fanilor ei nu au fost niciodată incidente, pentru că acolo stă un singur om. Acesta se numeşte Constantin Leonard, de 58 de ani, şi afişează mereu un steag: „Lupul singuratic”. Mai are unul cu el, „Lupul fericit”, dar pe care nu l-a mai afişat de mult timp. Unirea nici nu mai înscrie, nici nu mai câştigă în deplasare. Dar lui nu îi pasă. Merge mai departe.

Constantin Leonard a fost singurul fan al Unirii marţi, cu Dinamo (1-3). Şi, la final, a fost salutat de un singur jucător. De Valeriu Bordeanu, de la Dinamo. „Nu prea este normal ca niciun oficial, căpitanul echipei sau altcineva să nu strângă jucătorii şi să vină la gard să mă salute. Ştiu că sunt singur, dar, crede-mă, nu e vina mea”, şi-a vărsat oful Constantin. Asta probabil a gândit şi actualul fundaş stânga al roş-albilor, care după meci i-a oferit tricoul său de joc. Suvenir preţios în general, dar nu şi pentru „Lup”. „I-am spus lui Bordeanu că îl stimez, dar mai am un tricou de la el, cel de la Unirea. Eu pe acela îl port, nu alte culori”, a spus Constantin Leonard, care aduce cu tipicul fanului englez.

În cinci ani a lipsit de la două partide

De la promovarea echipei în Liga I, Constantin a ratat doar două meciuri. Le ştie pe de rost data: „Unul a fost la Urziceni cu Pandurii. Pe 9 decembrie. Eram invitat la Gala Fotbalului Românesc, iar ei nu mai puteau schimba data. Al doilea, cu UTA, la Arad. Era pe 24 decembrie. A doua zi era 25, Crăciunul, şi nu am putut să merg la Arad şi să-mi las familia singură…”.
În Europa nu a fost interesat să meargă la niciun meci. Motivul este cât se poate de uman: „De la cutremurul din ’77, când eram sus, la etajul 4, într-un bloc din cartierul IOR din Bucureşti, îmi este frică de înălţime şi deci şi de avion. Nu mă voi urca niciodată în avion!”.

„La Vaslui am fost batjocorit”

Constantin Leonard a făcut topul echipelor din Liga I în funcţie de ospitalitate: „La Cluj am fost primit extraordinar, la fel şi la Dinamo, dar nu e peste tot aşa. La Vaslui am fost umilit. Şi-au bătut joc de mine”. Agenţii de pază ai stadionului l-au ţinut pe fan în picioare în parcare ca să treacă cinci minute din meci, „pentru că aşa este protocolul de securitate”. Nu a contat că „Lupul” era singur într-un sector de câteva sute de metri pătraţi!

„Încercaţi voi să găsiţi trofeul de campioană!”

Spre finalul conversaţiei, „Lupul singuratic” face o glumă vizavi de situaţia de la club: „Acum e dezorganizare mare de tot. Ia să încercaţi să mergeţi la club să faceţi o poză cu trofeul de campioni! Dacă îl găsiţi, să îmi spuneţi şi mie”. Aluzia este clară. Sala de trofee a echipei a fost de mult devalizată, iar trofeul de campioană este ţinut bine în vreun apartament al unuia dintre oficialii echipei. De aceea, fanul a decis ca la finalul meciului de la Cluj, la care a fost cu soţia sa, să îşi facă o poză cu trofeele ardelenilor. (foto)

„La Cluj am făcut un steag cu sigla UCL şi cifra 8. Nu s-au prins nici măcar cei de la televiziuni că era vorba despre recordul de puncte în Ligă, al nostru. Poate mai fac un «p» mic
la steag…”, Constantin Leonard, suporter Unirea

Prosport

~ de alex rostotchi pe 15 Aprilie 2011.

Un răspuns to “„Lupul singuratic”! El este unicul fan al Unirii Urziceni care merge în deplasări”

  1. Esti cel mai adevarat suporter, lupule. Din pacate la anul vei merge la matineu.

Lasă un răspuns

 
